Onaj koji je u stanju teškoga grijeha, ne smije pristupati svetoj pričesti već se prije treba iskreno pokajati i skrušeno ispovjediti i tek onda primiti svoga Spasitelja. Inače, tko prima Isusa u stanju teškoga grijeha, čini teško svetogrđe. O tome je Isus govorio svetoj Brigiti: „Ne postoji na Zemlji kazna kojom bi se za ovakve grijehe moglo dati zadovoljštinu!“ Nemojmo se igrati spasenjem svoje duše i tovariti na nju teret koji nas može koštati vječnoga života.
Sveti Augustin podsjeća da je i Juda, Kristov izdajica, blagovao pashu zajedno s ostalim učenicima, ali mu blagovanje nije bilo na spasenje nego na osudu, a evanđelist potvrđuje da je u njega ušao sotona nakon što je umočio u zdjelu zajedno s Isusom, što očito govori da je različito djelovanje pričesti na one koji primaju tijelo Kristovo u čisto srce od onih koji ga primaju u stanju teškoga grijeha.
Ne budimo Jude svoje vjere! Euharistija je hrana onih koji vjeruju u Isusa Krista, vole ga svim svojim bićem i nasljeduju ga. Stoga je vrlo važno dobro se pripremiti i ispitati smijemo li primiti božanskoga Spasitelja. Primajmo ga s vjerom u poniznosti i jednostavnosti srca, sa živom vjerom i žarkom ljubavlju i pričest će nam biti prava duhovna hrana i snaga na putu ovoga nimalo laganoga života.